سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 >

92/7/28
11:36 ص

دانلود Zambezia 2012 - انیمیشن زامبزیا (دوبله فارسی)

(92/7/25) تغییرات:

نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.

پرنده ها در محلی زیبا و با شکوه به نام Zambezia زندگی می کنند که یک
شاهین ساده و شجاع به نام کای سعی می کند تا برای پیدا کردن اصالت خود به
این شهر سفر کند . او در این بین با دوستانی آشنا می شود ...
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » فیلم » انیمیشن
برچسب ها: , , , , , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


  

92/7/28
11:36 ص

دانلود Nitro Pro (Nitro PDF Professional) v9.0.2.37 x86/x64 - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

Nitro Pro نرم افزاری قدرتمند از کمپانی ARTS-PDF است که جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بکار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یک کلیک ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل کند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط کاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه می شود که جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به کار می رود. نام قبلی این برنامه Nitro PDF Professional بوده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




      

    92/7/28
    11:36 ص

    دانلود Dungeon Keeper - بازی موبایل محافظ زندان

    Dungeon Keeper یه بازی اکشن سرگرم کننده از کمپانی EA است که شما در آن از دیوارهای مختلف و مراحل پیچیده عبور کرده و با نیروهای شیطانی مبارزه خواهید کرد. Dungeon Keeper یک بازی فوق العاده زیبای استراتژی می باشد که در این بازی باید با ساخت مخفیگاه های زیر زمینی و نیروهای مختلف در برابر دشمنان دفاع نمایید. در هر مرحله از بازی باید با نابودی شیاطین و موجودات سرزمین های مختلف را فتح نمایید. بازی از محیط 3 بعدی زیبا و گرافیک بالایی برخوردار می باشد.
    ادامه مطلب/دانلود...




      

    92/7/28
    11:36 ص

    دانلود Learn Automotive Photography in a Flash - آموزش عکاسی خودرو

    عکاسی در لغت به معنای فن عکاسی و عکس برداری است. بی شک هر عکاس حرفه ای در زمینه های مختلفی مشغول به عکس برداری خواهد بود و باید با تکنیک های عکاسی در هریک از آن ها آشنا باشد تا بتواند به بهتربن نحو ممکن حس عکس را به ببیننده منتقل کند. یکی از این زمینه ها عکاسی از انواع خودروها می باشد که برای رسیدن به عکس مطلوب، عکاس باید اصولی مانند انتخاب پس زمینه مناسب، رعایت تعادل رنگ سفید، نور طبیعی، تکنیک های نورپردازی، توجه کافی به جزییات، زوایای مختلف و ... آشنا بوده و آن ها را رعایت کند.
    در دوره آموزشی Learn Automotive Photography in a Flash یکی از برترین عکاسان خودرو در جهان تکنیک های عکاسی ساده و با تجهیزات کم از اتومبیل ها را به شما آموزش می دهد و سپس شما را با ویرایش و بهینه سازی عکس ها در نرم افزار ادوبی فتوشاپ آشنا خواهد نمود.

    ادامه مطلب/دانلود...

    مطالب مرتبط:




      

    92/7/28
    11:36 ص

    دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7232 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

    آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

    هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
    توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.
    ادامه مطلب/دانلود...

    مطالب مرتبط:




      

    ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ