سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 >

92/6/7
11:8 ص

دانلود Doodle Jump Classic - بازی موبایل پرش دودل کلاسیک

هشدار: به شدت اعتیاد آور است! در بازی دودل با کنترل و انجام حرکات
زیگزاگ ماهرانه و دقیق دودل این چهارپای عجیب را هدایت می کنید تا بر روی
کاغذ شطرنجی بالا و بالاتر رفته، از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در
برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است از
بین برده تا در نهایت این سفر پر پرش خود را به اتمام برساند.
ادامه مطلب/دانلود...




  

92/6/7
11:8 ص

دانلود ASPMaker v10.1.1 / ASP.NET Maker v9.0.0 - نرم افزار طراحی و ساخت صفحات asp از پایگاه داده

نرم افزار ASPMaker:
یک نرم افزار کاملاً خودکار و سریع برای تولید صفحات وب ASP (Active Server Pages) از هر منبع داده ODBC یا Microsoft Access Database می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر به دیدن، ویرایش، جستجو، افزودن و پاک کردن رکوردها در پایگاه داده یک وب سایت باشند. با استفاده از ویزارد موجود در این برنامه شما قادر خواهید بود تا تنها با چند کلیک ماوس وب سایت خود را تولید کنید. همچنین در ASPMaker می توان فرم ها و صفحات ایجاد شده در نرم افزارهای دیگری مانند Microsoft Access ,SQL Server و یا هر زبان برنامه نویسی پایگاه داده ای که از ADO پشتیبانی کند به زبان ASP تبدیل نمود. در واقع این نرم افزار به شما توانایی این را می دهد که صفحات پویای asp را که در آن ها کاربران و بازدید کنندگان اقدام به ارائه اطلاعات و یا ویرایش رکوردها می کنند را طراحی کنید.
ادامه مطلب/دانلود...




  

92/6/7
11:8 ص

دانلود iOnRoad - نرم افزار موبایل سیستم هشدار دهنده پیشرفته اتومبیل

iOnRoad بهترین نرم افزار ایمنی خودرو است که با استفاده از تصویر دوربین، الگوریتم تشخیص به عنوان یک چشم اضافی در جاده، در خدمت است. سیستم هشدار دهنده پیشرفته برخورد، با استفاده از GPS و دوربین دستگاه شما و الگوریتم ™RoadAware، امکان تشخیص ترافیک و هشدار صوتی و تصویری را داراست. هشدار نظارت روبرو، این هشدار از طریق پخش صدای بوق، هنگام نزدیک شدن به مانع، به شما اخطار می دهد که مراقب مسیر روبروی خود باشید.
ادامه مطلب/دانلود...




  

92/6/7
11:8 ص

دانلود Photoinstrument v6.2 Build 620 - نرم افزار ویرایش و رتوش تصاویر

از خوب به نظر نرسیدن پوست خود در تصاویر ناراحت نباشید.
همیشه یکی از مواردی که کاربران به آن توجه دارند این است که آیا ابزاری هست که بتواند چین و چروک های موجود در تصاویری که با دوربین های دیجیتالی گرفته شده اند را ویرایش نموده و از بین ببرد؟ شاید اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد همان ابزار معروف Adobe یعنی Photoshop باشد. در این که این نرم افزار بهترین نرم افزار دنیا در زمینه ویرایش تصاویر به شمار می رود شکی نیست اما استفاده از آن هم به همین آسانی ها نبوده و نیاز به یادگیری داشته و کسانی در استفاده از این ابزار موفق هستند که به صورت حرفه ای با آن کار کرده و انواع ترفند های آن را بتوانند در جای مورد نظر استفاده کنند. پس چاره کار در مورد روتوش تصاویر چیست؟ نرم افزاری در زمینه ویرایش و روتوش تصاویر وجود دارد که در کمترین زمان ممکن و به فاصله ی چند کلیک ساده ، کارهای اعجاب آوری را انجام می دهد، به طوری که اگر کسی تصاویر اولیه را ندیده باشد باور نخواهد کرد که تصاویر مورد ویرایش قرار گرفته است. این نرم افزار در حقیقت یه گریمور حرفه ای برای ویراستارهای تصاویر است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  

92/6/7
11:8 ص

دانلود CorelDRAW Technical Suite X6 SP1 x86/x64 - مجموعه نرم افزار های طراحی کورل

CorelDRAW Technical Suite ابزاری مفید و قابل اعتماد برای کسانی است که می خواهند محصولات خود را به
صورت قدرتمند عرضه نمایند و سرویس هاس ارائه دهنده ی خود را به صورت واضح و
روشن معرفی کنند. این کار از طریق دیاگرام ها و تشریحات تکنیکی به کمک این نرم افزار انجام پذیر است. راهنمای کارکرد محصول، کاتالوگ، نمودار های
Wiring، دستورات اسمبلی و ... به منظور سازماندهی هر سایز و ساخت گرافیک های قدرتمند تکنیکی با سرعت هرچه بیشتر توسط این نرم افزار امکان پذیر است.
CorelDRAW Technical Suiteیکی از کامل ترین مجموعه های نرم افزاری که می تواند تقریبا تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای  را در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و رسم انواع نمودارها و چارت های گرافیکی پاسخگو باشد Corel Designer Technical Suite نام دارد. جالب است که قابلیت Import از انواع نرم افزارهای دیگر طراحی و نقشه کشی به این نرم افزار نیز وجود دارد. البته این قابلیتی است که به این نسخه اضافه شده است. طراحی های مکانیکی، مکانیک سیالات به حرفه ای ترین شکل ممکن با وجود صدها قابلیت که در این بسته نرم افزاری جای گرفته است جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای استفاده از ابزارهای موجود باقی نمی گذارد. جالب است که این بسته نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه که تنها قادرند کار مشخصی را در یک زمینه انجام دهند از حجم به تناسب کمتری نیز برخوردار بوده که مطمئناً برای حرفه ای ها اهمیت زیادی دارد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ